BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 29, 2010

pertemuan???

ermm...pertemuan!
sesuai x entry ni...?
boleh laa..

memang pun!
sungguh ku xpercaya seawal itu aku menemui'nya'..
xsangka la pulak jumpa kat situ
ish2..hebat sungguh kuasa Allah SWT
mempertemukan aku dgn'nya'
saat ini aku masih rasainya nikmat itu!
nikmat pertemuan...

Menunggu Cinta Tuhan!
novel yg aku rasa nk miliki sebaik saje
aku dengar mengenainya malam semalam
(dah niat dlm hati, nk cari novel ni)..
akhirnya..ari ni dah pun 'kau' aku miliki..
pertemuan aku dengan novel ni
membuatkan aku tetibe terfikir...
(xreti nk explain..hehe)

novel nukilan Lily Haslina Nasir
1st novel yg aku rasa...erm..ape erk?
juga 1st novel yg aku beli..dengan duit aku..
(ye ke duit sendiri??)haha...

yg penting aku yang beli!
tapi xsempat nk baca lagi..hikhik

nk dijadikan cerita pada suatu petang yg sedikit kalut...
mula2 tu xnampak pun novel ni kat gerai jual buku tu!
(kat DECTAR sempena PC Fair)
first tu jln2 dalam dectar yg jual barang ict
lps dpt benda yg nk beli
keluar dr tmpat tu n singgah lagi kat gerai jual buku
jln2..tgk2..belek2..dari satu meja ke satu meja
xtau nk beli ape..
kawan aku yg sorang tu dah dapat yg dia nk..
aku?? xpun..(sebab dulu, aku ni x minat pun peghabih duit beli
'benda' ni..membazir la katakan!)
(sebenarnya, xde duit lebih beli nk spend untuk 'benda' ni...kui3 )
tapi...nk dijadikan cerita...
aku tetibe je terpegang novel ni..'Menunggu Cinta Tuhan'
teruja weh!!
xsangka pun, secepat ini aku jmpa!!
terus beli n tersenyum penuh makna! :)
lucu pun ada! yeala..dulu x minat..
skrg minat tu dah ada dah..
moga minat ini berterusan...


walaupun xde masa lagi nk baca
namun akan kuluangkan juga masa untuk'nya'
bukan sekadar baca! malah..terokai n hayati sepenuh hati
barulah berkualiti..kan?

yeah! satu 'pertemuan' yg indah:)

0 comments: